
17:00 Otwarcie konferencji
17:20 – 17:40 Piotr Hurnik – Business Development Director „Booost”
Influencer marketing-gdzie szukać wpływowych liderów opinii?
67,6% marketerów uważa, że znalezienie odpowiednich influencerów jest jednym z największych wyzwań marketingowych. Influencer marketing to jedna z najbardziej popularnych strategii dotarcia do odbiorców. Znalezienie autentycznego lidera opinii, który będzie mówił językiem Twojej marki, ma kluczowe znaczenie dla sukcesu kampanii. Udane działania partnerskie pomogą stworzyć wizerunek Twojej marki i poszerzać zasięg Twoich działań online. Na czym skupić się przy kreowaniu kampanii influencer marketingowej?
17:40 – 18:10 Magdalena Urbaniak – founder MaxTractor
Influencer marketing jak go mierzyć i prowadzić gdy działasz w niszowej branży
Obok identyfikacji odpowiedniego influencera do twojej kampanii, mierzenie jej wyników należy do największych wyzwań marketerów. Każdy, kto myśli o tym lub wdraża już influencer marketing w swoich działaniach chce wiedzieć, czy poświęcone zasoby zwracają się i z jakim wpływem na markę. Brakuje jednak jednego, mocnego wskażnika, który jednoznacznie wskaże poziom ROI. Jak zatem prowadzić działania, szczególnie w niszowej branży, a następnie mierzyć ich efekty, skąd brać dane i jak je czytać, aby ocenić skuteczność kampanii – tego dowiecie się podczas tej prezentacji.
18:10 – 18:40 Kobi Kalderon -Founder and CEO of GVI
How to convince an investor? (lecture in english)
One of the challenges that start up face with is how to be more attractive to investors how to reach them and how to approach them and attract them to their new idea . the founder of GVI shall present method and Smart matching technology that ca help to create effective relationship with potential investors worldwide .